مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 18:072022-07-02سياسي

خروج خراسان جنوبی از محرومیت، نگاه کلان مجلس و دولت را می طلبد


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: توسعه یافتگی و خروج استان های کمتر توسعه یافته از جمله خراسان جنوبی از محرومیت، نگاه کلان در سطح ملی را می طلبد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا عباس زاده روز شنبه در جلسه جمع بندی مصوبات سفر علی نیکزاد، نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی به شهرستان های نهبندان و سربیشه اظهار داشت: امروز در گام دوم انقلاب و در آغاز چهل سالگی دوم نظام، همراهی، همدلی و همسویی مجلس و دولت برای مردم کشور که صاحبان انقلاب هستند، نوید بخش دوران طلایی و امیدبخش است.

وی عنوان کرد: هم در دولت مردمی و همچنین مجلس انقلابی شعار عدالت و پیشرفت با رویکرد محرومیت زدایی در دستور کار است.

عباس زاده با تاکید بر ضرورت توجه ویژه مجلس انقلابی با نگاه سیاست های دولت ایران قوی به مناطق کمتر توسعه یافته و محروم کشور، اضافه کرد: حضور نایب رییس مجلس برای رفع مشکلات مردم و توسعه استان فرصت مغتنمی است.

وی با اشاره به اجرای محور بیرجند - نهبندان، گفت: طبق دستورالعمل سازمان مدیریت، ماده 56 به طرح های بالای 75 درصد پیشرفت فیزیکی اختصاص داده می شود که این مهم نشان از نگاه های قبلی است چراکه پروژه هایی که از بیت المال بیشتر استفاده کرده اند در حال حاضر هم از ظرفیت های ملی بیشتر بهره مند می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج خراسان جنوبی از محرومیت، نگاه کلان مجلس و دولت را می طلبد

خروج خراسان جنوبی از محرومیت، نگاه کلان مجلس و دولت را می طلبد