مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 17:572022-07-02اقتصادي

امروز برق 12 دستگاه اجرایی ایلام قطع شد


مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت: 12 دستگاه اجرایی در روز شنبه با قطعی برق مواجه بوده و این دستگاه ها، ادارات و شرکت ها به دلیل عدم رعایت الگوهای مصرف در محیط کار با قطع برق مواجه شده اند.

- ولی الله ناصری مدیر عامل شرکت توزیع نیروی  برق استان ایلام عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از قطع برق  12 دستگاه اجرایی در روز شنبه خبر داد و گفت: این دستگاه ها، ادارات و شرکت ها به دلیل عدم رعایت الگوهای مصرف در محیط کار با قطع برق مواجه شده اند.

وی افزود: در صورت محدودیت تامین برق در ادارات اولولیت با دستگاهی است که علاوه بر عدم رعایت الگوی مصرف فاقد دیزل ژنراتور خود تامین است، دستگاه ها باید مجهز به دیزل ژنراتور بوده تا در صورت قطع برق در انجام امور مردم اختلالی پیش نیاید.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق با اشاره به این که ادارات باید از ساعت 13 تمام سیستم های سرمایشی خود را خاموش کنند تصریح کرد: صرفه جویی در ادارات با تنظیم کردن سیستم سرمایشی روی دما 25 درجه، کاهش مصرف برق با استفاده از روشنایی طبیعی و همچنین هوشمند کردن موتور خانه ها محقق می شود.

ناصری گفت: تاکید شرکت توزیع نیروی برق بر خود تامینی دستگاه ها و ادارات در مصرف برق بوده و در وهله اول به ادارات پر مصرف تذکر داده و در صورت تکرار علی رغم میل ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز برق 12 دستگاه اجرایی ایلام قطع شد

امروز برق 12 دستگاه اجرایی ایلام قطع شد