مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 16:522022-07-02سياسي

کمیسیون اصل نود با زمین خواری و شهرک سازی های غیرقانونی برخورد می کند


این آمادگی وجود دارد تا در نشست کمیسیون اصل نود قانون اساسی مجلس طی روزهای آتی با حضور دادستان شهرستان دماوند در خصوص زمین خواری ها و شهرک سازی های غیرقانونی تصمیم گیری و اقدام شود.

- علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در تشریح نظارت میدانی صبح امروز (شنبه 11 تیرماه) خود به همراه سیداحمد رسولی نژاد نماینده مردم دماوند و فیروزکوه از اداره دادگستری شهرستان دماوند، گفت: در جریان این نظارت میدانی ضمن گفت وگو با رییس دادگستری و دادستان شهرستان دماوند نشستی را در خصوص مسائل و مشکلات مربوط به دستگاه قضایی که مجلس در زمینه تقنینی می تواند به رفع آنها کمک کند برگزار  کردیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در دیدار با کارکنان و مراجعین دادگستری شهرستان دماوند ضمن تبریک هفته قوه قضاییه پیرامون مسائل و مشکلات این بخش گفت وگو داشتیم، عنوان کرد: مقرر شد در مجلس مواردی از جمله ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد پیگیری شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، افزود: دادستان شهرستان دماوند معتقد بود با توجه به اینکه بازه زمانی اجرایی قانون ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد به پایان رسیده است این ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون اصل نود با زمین خواری و شهرک سازی های غیرقانونی برخورد می کند

کمیسیون اصل نود با زمین خواری و شهرک سازی های غیرقانونی برخورد می کند