مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 16:222022-07-02سياسي

ماجرای دعوت از امام رضا(ع) در مراسم جشن عروسی/ دعوتی که اجابت شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، زوج جوانی در آستانه جشن ازدواج خود تصمیم گرفتند به جهت تیمنی و تبرکی در آغاز مسیر زندگی مشترک و انتخاب راه بهشت از امام مهربانی ها دعوت کنند تا در مراسم  ازدواج ایشان حضور معنوی و پربرکت داشته باشند.

این زوج جوان در دهه کرامت کارت عروسی خود را به خادمان حضرت که در قالب کاروان زیرسایه خورشید در تهران مشرف شده بودند تقدیم کرده تا از طریق آنها به داخل ضریح انداخته شود.

  پس از اینکه کارت دعوت در میان امواج اسکناس ها و نذورات میلیون ها عاشق در روضه منوره و داخل ضریح ملجا درماندگان، خودنمایی و چشم نوازی می کرد، مورد عنایت ویژه حضرت قرار گرفت و تولیت آستان قدس رضوی، نسبت به اهدای هدایای ویژه حضرت رضا(ع) توسط خادمین حرم اقدام به هماهنگی کرد.

خادمین حرم مطهر رضوی از مشهد به تهران عازم شدند تا با همکاری دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان تهران همزمان با اول ذیحجه و در سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) در ساعت 8 شب به وقت عاشقی در جشن ازدواج آنان حضور یافته به طوریکه تمامی مهمانان و حاضرین از این ماجرا غافلگیر شدند و دامادی که اشک شوقی به پهنای صورت می ریخت زیر لب از امام رئوف بابت قبولی این دعوت و آمدن خدام تشکر می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای دعوت از امام رضا(ع) در مراسم جشن عروسی/ دعوتی که اجابت شد

ماجرای دعوت از امام رضا(ع) در مراسم جشن عروسی/ دعوتی که اجابت شد