مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 15:172022-07-02سياسي

آشنایی با جدیدترین راهکارهای سازمانی ایرانسل در نمایشگاه شهر هوشمند


ایرانسل با جدیدترین راهکارهای سازمانی و خدمات مبتنی بر فناوری اینترنت اشیا، در نمایشگاه شهر هوشمند حضور دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی ایرانسل، سومین نمایشگاه شهر هوشمند (Smart city Expo 2022) با حمایت مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشور، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و با حضور فعالان حوزه شهر هوشمند، از 12 تا 14 تیر 1401، در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار می شود.

ایرانسل در این نمایشگاه، آخرین راهکارهای سازمانی خود و نیز خدمات مبتنی بر فناوری های اینترنت اشیا را به بازدیدکنندگان ارائه کرده است.

از جمله خدمات و محصولات دیجیتال ایرانسل در این نمایشگاه، می توان به راهکار یکپارچه نظارت تصویری ابری (VSaaS)، راهکار نسل جدید بی سیم با عنوان واکه (PoC)، سامانه مدیریت هوشمند ناوگان (FMS)، پلتفرم آموزش آنلاین دانا پلاس، راهکار تبلیغات هوشمند با عنوان یلو ادوایز (Y’ello Adwise) و بازار دیجیتال تبادل API با عنوان یلو هاب (Y’ello Hub) اشاره کرد.

از مهم ترین چشم اندازهای ایرانسل در حوزه راهکارهای سازمانی، همراهی با کسب وکارها در مسیر تحول دیجیتال و تجهیز آن ها به پیشرفته ترین ابزارهای دیجیتال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی با جدیدترین راهکارهای سازمانی ایرانسل در نمایشگاه شهر هوشمند

آشنایی با جدیدترین راهکارهای سازمانی ایرانسل در نمایشگاه شهر هوشمند