مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 15:122022-07-02اقتصادي

نگهداری محصولات صادراتی بردسکن مستلزم احداث سردخانه است


بردسکن با داشتن حدود 40هزار هکتار باغات باغی وزراعی فاقد یک سردخانه است.

- علی رضا مهمیز مدیر جهاد کشاورزی بردسکن در گفت وگو با خبرنگار فارس در بردسکن گفت:  علیرغم پیگیری های انجام شده بردسکن  فاقد یک سردخانه در حوزه کشاورزی است.

وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاران می توانند  با مراجعه به جهاد کشاورزی از تمهیدات فراهم شده برای ایجاد فضاهای صنعتی در حوزه کشاورزی از جمله سردخانه  برخوردار شوند، افزود: طوفان اخیر در بردسکن بیش از 4 هزار میلیارد تومان خسارت به بخش کشاورزی این شهرستان وارد نمود.

مدیر جهاد کشاورزی بردسکن اظهار کرد:  بر اساس آنچه اعلام شده سرعت طوفان در بردسکن بیش از 112 کیلومتر در ساعت بوده که موجب بروز خسارت های بسیاری شده است.

مهمیز بیشترین خسارت وارده را مربوط به بخش باغبانی شهرستان دانست و گفت: از مجموع 28 هزار و 885 هکتار سطح زیر کشت محصولات باغی و زراعی بردسکن 19 هزار هکتار آن مربوط به باغات است.

وی اظهار کرد: همه ساله به دلیل عوامل غیر مترقبه از جمله خشکسالی، سیل، تگرگ و طوفان خسارت های جبران ناپذیری به بخش کشاورزی وارد می شود.

مدیر جهاد کشاورزی بردسکن با بیان اینکه  طوفان اخیر 112 کیلومتری بین 10 تا 20 درصد به محصولات باغی و زراعی این شهرستان خسارت وارد کرد، افزود: از مجموع 19 هزار هکتار باغات شهرستان بردسکن، 40


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگهداری محصولات صادراتی بردسکن مستلزم احداث سردخانه است

نگهداری محصولات صادراتی بردسکن مستلزم احداث سردخانه است