مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 14:222022-07-02سياسي

غدیر موضوع اهم اسلام شناسی است / ابهامات ذهنی جوانان هنرمندانه رفع شود


استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه رکن اصلی کار مسئولان در دولت سیزدهم اعتقاد به ولایت و غدیر است، گفت: دهه ولایت امسال باید برنامه های محتوایی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، نشست شورای راهبردی و سیاستگذاری بنیاد بین المللی غدیر با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، استاندار، فرمانده سپاه انصارالرضا، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس و دیگر مسئولان عضو این شورا در بیرجند برگزار شد.

رکن اصلی کار مسئولان اعتقاد به ولایت و غدیر است جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی در این نشست اظهار داشت: اگر کسی در این موضوع کارگزاری اعتقاد ضعیفی داشته یا دچار لغزش باشد در این دولت و نظام در جایگاه حکمرانی و متولی بودن بخشی از نظام مدیریتی کشور جایگاهی نخواهد داشت.

وی با اشاره به فلسفه و اهمیت غدیر، بیان کرد: موضوع غدیر و دهه ولایت هم برای شیعیان جهان اسلام و از طرفی برای دشمنان اسلام ناب و انقلاب اسلامی یک موضوع اساسی، کلیدی و بنیادی است.

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: امسال با توجه به فضای جدیدی که در کشور با همراهی و همسویی سه قوه و نیروهای ارزشی و انقلابی شکل گرفته است انتظار این است که برنامه های انقلابی، دینی و مذهبی به شکل روتین و عادی نبوده و شاهد برنامه های متنوع تر، تازه تر، با نشاط تر و عمیق تر و همچنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غدیر موضوع اهم اسلام شناسی است / ابهامات ذهنی جوانان هنرمندانه رفع شود

غدیر موضوع اهم اسلام شناسی است / ابهامات ذهنی جوانان هنرمندانه رفع شود