مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 14:072022-07-02سياسي

فعالان زیست بوم فناوری و نوآوری از پرداخت مالیات معاف شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، قانون جهش تولید دانش بنیان که اردیبهشت ماه سال جاری و با تایید شورای نگهبان، در صحن علی مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید، - شورای نگهبان در صحن علنی مجلس قانون جهش تولید دانش بنیان را تصویب کرد؛ یکی از محورهای حمایتی این قانون، توجه به الزام های مالیاتی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، قانون جهش تولید دانش بنیان که اردیبهشت ماه سال جاری و با تایید شورای نگهبان، در صحن علی مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید، مسیر را برای توسعه فعالیت های زیست بوم فناوری و نوآوری از جمله شرکت های دانش بنیان و خلاق، پارک های علم و فناوری، دانشگاه ها و سایر نقش آفرینان این زیست بوم فراهم کرده است.

یکی از محورهای حمایتی این قانون، توجه به الزام های مالیاتی است و قانون، مسیرها را برای بهره مندی فعالان زیست بوم نوآوری و فناوری از معافیت ها و حمایت های مالیاتی هموار می کند.

بر اساس احکام مالیاتی مرتبط با قانون جهش تولید دانش بنیان که از سوی داود منظور رییس سازمان امور مالیاتی ابلاغ شده است، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید موضوع ماده 61 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور الحاقی مصوب 30 اردیبهشت ماه 1397 با همکاری دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی و مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان زیست بوم فناوری و نوآوری از پرداخت مالیات معاف شدند

فعالان زیست بوم فناوری و نوآوری از پرداخت مالیات معاف شدند