مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 13:072022-07-02سياسي

قالیباف از کمیسیون عمران خواست گزارش خود از مناطق زلزله زده را به مجلس ارائه کند


نماینده مردم بندرلنگه از تماس تلفنی رییس مجلس با وزیر کشور و نیز رییس جمعیت هلال احمر برای پیگیری آخرین وضعیت کمک ها به مردم در مناطق زلزله زده استان هرمزگان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، احمد جباری نماینده مردم بندرلنگه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به زلزله های شدید بامداد امروز در استان هرمزگان، گفت: در اولین دقایق صبح امروز، محمد باقر قالیباف در تماس تلفنی که با من داشت، پیگیر وضعیت مردم این منطقه و نیازهای اساسی این مناطق شد.

  وی افزود: در این تماس تلفنی رییس مجلس از من خواست تا پیگیری های لازم انجام شود که در اسرع وقت همه دستگاههای خدمت رسان که در منطقه حضور دارند، بتوانند خدمات مورد نیاز مردم را به آن ها ارائه کنند.

نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان اضافه کرد: رییس مجلس همچنین در تماس های جداگانه با وزیر کشور و نیز رییس جمعت هلال احمر تاکیدات لازم برای تسریع در انجام اقدامات مربوط به اسکان اضظراری و موقت زلزله زدگان را انجام داد.

  جباری تصریح کرد: با توجه به گرمای شدید و شرجی بودن هوا در منطقه، مردم زلزله زده که محل زندگی شان تخریب شده باید هرچه سریع تر در کانکس های مجهز اسکان داده شوند و چادر که اسکان اضطراری است به هیچ وجه در این شرایط آب و هوایی مناسب نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف از کمیسیون عمران خواست گزارش خود از مناطق زلزله زده را به مجلس ارائه کند

قالیباف از کمیسیون عمران خواست گزارش خود از مناطق زلزله زده را به مجلس ارائه کند