مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 12:322022-07-02اقتصادي

روکش آسفالت 42 کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نیر


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نیر گفت: امسال 42کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نیر لکه گیری و روکش آسفالت خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، مهدی نجف قلیزاده در بازدید از عملیات روکش آسفالت محور نیر- سراب اظهار کرد: در سال جاری 42 کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نیر لکه گیری و روکش آسفالت خواهد شد که از این میزان 38 کیلومتر مربوط به بهسازی، آسفالت و شن ریزی راه های روستایی است.

وی گفت: در محورهای اصلی نیز 4 کیلومتر روکش آسفالت و 15 هزار متر مربع لکه گیری در حال انجام است.

عضو شورای اداری شهرستان نیر، ادامه داد: برای اتمام این پروژه ها 53میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است که 21میلیارد آن مربوط به مطالبات پیمانکاران است.

نجف قلیزاده با اشاره به اینکه در سه ماهه گذشته 300 تن آسفالت گرم به صورت امانی برای روکش آسفالت محورهای شهرستان نیر تهیه شده است، تصریح کرد: راهداران 2هزار متر مربع آسفالت رگلاژی و 2هزار متر مربع لکه گیری و همچنین 9کیلومتر روکش آسفالت در محورهای این شهرستان اجرا کرده اند.

وی تسطیح و رگلاژ 300 کیلومتر از حریم راه ها را در فصل بهار یادآور شد  عنوان کرد: در مدت یاد شده 6کیلومتر از افتادگی شانه در راه اصلی نیر- سراب و راه های روستایی اصلاح و رفع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روکش آسفالت 42 کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نیر

روکش آسفالت 42 کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نیر