مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 12:122022-07-02اقتصادي

جهاد آبرسانی گسترده ترین پروژه آبفا برای تأمین آب پایدار روستاها


مدیرعامل آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه روستاها با توجه به خشکسالی های اتفاق افتاده دچار بحران آبی بودند،گفت: می طلبید طرح جدیدی برای روستاها در نظر گرفته شود که پروژه ای در قالب جهاد آب رسانی شروع شد و از گسترده ترین طرح هایی است که تاکنون داشتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، اتابک جعفری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه مدیر جدید آبفای اصفهان با بیان اینکه وضعیت بارندگی امسال نسبت به بارندگی بلندمدت 26 درصد کاهش داشته است، اظهار کرد: امسال دومین سال است که بحران شدید کم آبی را در کشور داریم و برای برنامه ریزی جهت گذر از شرایط خشکسالی باید برنامه های جدی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه برای عبور از خشکسالی کارهای زیادی شروع شده، خاطرنشان کرد: یکی از مشکلاتی که با آن دست به گریبان بودیم، تعطیلی پروژه ها بود که به دلیل عدم تخصیص اعتبار متوقف شده بود و در حوزه شرب، کشاورزی و صنعت با مشکل روبرو بودیم و حتی در شهرهای بزرگ و کوچک با تانکر آبرسانی می شد.

جعفری با بیان اینکه پروژه های ویژه ای تعریف کردیم تا همه پتانسیل وزارت نیرو به این سمت برود که در کم ترین زمان ممکن انجام شود، گفت:امروز اکثر پروژه ها فعال شدند و دارند پیش می روند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد آبرسانی گسترده ترین پروژه آبفا برای تأمین آب پایدار روستاها

جهاد آبرسانی گسترده ترین پروژه آبفا برای تأمین آب پایدار روستاها