مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 12:072022-07-02سياسي

اجرای طرح های فناورانه اصلاح نژاد دام سبک در کشور


مدیرکل دفتر تخصصی کشاورزی و منابع طبیعی جهاد دانشگاهی کشور گفت: طرح های فناورانه مختلفی در حوزه اصلاح نژاد دام سبک در کشور تهیه و ارائه شده و جهاد دانشگاهی موظف است از طرح های علمی و فناورانه ملی حمایت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مهدی شهر، پیش از ظهر امروز در جریان سفر مدیرکل دفتر تخصصی کشاورزی و منابع طبیعی جهاد دانشگاهی کشور به سمنان، ضمن بازدید از روند ساخت مرکز اصلاح نژاد گوسفند سنگسری و مرکز به نژاد دامی جهاد دانشگاهی در شهرستان مهدی شهر، در نشستی روند پیشرفت راه اندازی این مرکز بررسی شد.

داراب یزدانی مدیرکل دفتر تخصصی کشاورزی و منابع طبیعی جهاد دانشگاهی کشور در این نشست اظهار کرد: راه اندازی مرکز به نژاد دامی جهاد دانشگاهی، شتاب دهنده طرح ملی قطب دامپروری مهدی شهر است.

وی گفت: راه اندازی مرکز به نژاد دامی جهاد دانشگاهی، یک طرح ملی و فناورانه بوده و زیرساخت بسیار مناسبی از لحاظ فضای فیزیکی، تجهیزات آزمایشگاه و نیروی انسانی متخصص فراهم شده است.

مدیرکل دفتر تخصصی کشاورزی و منابع طبیعی جهاد دانشگاهی کشور با برشمردن ویژگی های یک طرح فناورانه در جهاد دانشگاهی افزود: طرح های فناورانه مختلفی در حوزه اصلاح نژاد دام سبک در کشور تهیه و ارائه شده، اما طرح اصلاح نژاد و به نژاد دام گوسفند سنگسری از سوی جهاد دانشگاهی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های فناورانه اصلاح نژاد دام سبک در کشور

اجرای طرح های فناورانه اصلاح نژاد دام سبک در کشور