مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 10:522022-07-02اجتماعي

نخستین سامانه بارش تابستانی از امشب در آسمان مازندران


بعد از مدت ها هوای گرم و شرجی از امشب تا روز دوشنبه13 تیر ماه شاهد وزش باد نسبتا شدید، کاهش دما، رگبار باران و احتمال رعدوبرق در آسمان مازندران هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سیدمحمدرضا رضوی مدیرکل هواشناسی مازندران امروز درباره آخرین وضعیت جوی آسمان مازندران اظهار کرد: بعد از مدت ها هوای گرم و شرجی از امشب با شکل گیری و تقویت جریانات خنک و مرطوب شمالی همراه با عبور موج تراز میانی جو  تا روز دوشنبه13 تیر ماه شاهد وزش باد نسبتا شدید، کاهش دما ، رگبار باران و احتمال رعدوبرق در آسمان مازندران هستیم.

وی افزود:  احتمال جاری شدن روان آب محلی در دامنه ها و ارتفاعات و ریزش سنگ در محورهای کوهستانی از پیامدهای این سامانه محسوب می شود.

مدیرکل هواشناسی مازندران بیان کرد: توصیه بر اجتناب از تردد و اسکان در حاشیه رودخانه ها، مسیل ها و پرهیز از صعود به کوهستان، مقاوم سازی سازه های سست بنیان و پوشش گلخانه ها و احتیاط در تردد جاده های کوهستانی است.

رضوی با اعلام اینکه روز دوشنبه از ناپایداری آسمان مازندران کاسته می شود، اضافه کرد: روز سه شنبه احتمال رگبار پراکنده در ارتفاعات استان به ویژه در ساعات بعدازظهر وجود دارد.

وی در پایان با اشاره به اینکه از روز چهارشنبه جو نسبتا پایداری در آسمان مازندران حاکم می شود، گفت: دریای ماز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین سامانه بارش تابستانی از امشب در آسمان مازندران

نخستین سامانه بارش تابستانی از امشب در آسمان مازندران