مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 09:272022-07-02سياسي

بدحجابی و بی حجابی افزایش خیانت های زندگی زناشویی را به دنبال دارد


کارشناس ارشد جامعه شناسی استان مرکزی معتقد است اگر می خواهیم از خیانت در زندگی ها کاسته و طلاق کاهش یابد، باید مقوله حجاب و عفاف را جدی بگیریم.

-  خبرگزاری فارس ـ اراک؛ مقوله حجاب و عفاف یکی از موضوعات مهم و مورد تاکید در اسلام است، چرا که اساس اسلام سعادت و نجات آدمی است و حفظ حجاب و عفاف یکی از راه های رسیدن انسان به سعادت و نجات است.

حجاب و پوشش زنان از آنجا که به عنوان سمبل و نمادی از آموزه های اسلامی و تکلیفی برای مسلمانان و به ویژه زنان و از مباحث مهم در دین اسلام محسوب می شود، همواره مورد هجمه دشمنان بوده و توطئه ها و طرح های مختلفی برای برداشتن حجاب از سر زنان و دختران مسلمان از سوی دشمنان طراحی و پیاده سازی می شود.

این دو مقوله که دو ارزش در جامعه بشری بوده و نجات و آرامش جامعه به آن وابسته است، از چنان اهمیتی برخوردار است که سعادت خانواده و جامعه به آن وابسته است.

 کارشناس ارشد جامعه شناسی استان مرکزی پیرامون اهمیت حجاب و عفاف به خبرنگار فارس در اراک می گوید: متاسفانه امروز در سایه کم شدن امر به معروف و نهی از منکر شاهد بدحجابی دختران و زنان هستیم که این بی توجهی می تواند آسیب های فراوانی به سلامت خانواده و جامعه به همراه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدحجابی و بی حجابی افزایش خیانت های زندگی زناشویی را به دنبال دارد

بدحجابی و بی حجابی افزایش خیانت های زندگی زناشویی را به دنبال دارد