مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 09:222022-07-02اقتصادي

کاسبی های مجازی با شهاب سنگ/ قیمت های نجومی برای سنگ های نجومی از کجا می آید؟


در حالی خرید و فروش میلیاردی شهاب سنگ ها در فضای مجازی رونق گرفته است که فروشندگان آن عموما افرادی هستند که به صورت اتفاقی سنگ هایی که شکل و شمایل نامتعارفی دارند را پیدا کرده اند و ادعا می کنند این سنگ ها، - گروه جامعه خبرگزاری فارس: شهاب سنگ هم مگر قابل خرید و فروش است؟ این اولین سوالی است که با دیدن آگهی های خرید و فروش شهاب سنگ در یک سایت معروف خرید و فروش داخلی در ذهنم ایجاد می شود؟ آگهی های متعددی از خرید و فروش شهاب سنگ در این سایت و اینستاگرام و تلگرام ثبت شده است.

فروشنده ها برخی قیمت های نجومی و میلیاردی را برای سنگ هایی که ادعا می کنند شهاب سنگ است تعیین کرده اند و به راحتی شماره های تماس شان را برای معامله سنگی که از آسمان  جلوی پایشان افتاده است، ثبت کرده اند.

قیمت های نجومی برای سنگ هایی که ادعا می شود شهاب سنگ است از روی کنجکاوی با یکی از فروشنده که قیمت یک میلیارد و نیمی را برای شهاب سنگش تعیین کرده تماس می گیرم.

می پرسم این سنگی که یک میلیارد و نیم برای فروش گذاشته اید را چطور سنجیدیدید و از کجا فهمیدیدید که شهاب سنگ است؟  ادعا می کند که به این کار وارد است و سنگ را از بیابان پیدا کرده است.

  از فروشنده می پرسم من چطور مطمئن شوم که قمیت گذاری شما واقعی است، جواب واضحی نمی دهد و در اصطلاح سنگ قلابم می کند! و می گوید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاسبی های مجازی با شهاب سنگ/ قیمت های نجومی برای سنگ های نجومی از کجا می آید؟

کاسبی های مجازی با شهاب سنگ/ قیمت های نجومی برای سنگ های نجومی از کجا می آید؟