مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 08:572022-07-02حوادث

وقوع 58 درصد از تصادفات فوتی در بزرگراه ها


معاون عملیات پلیس راهور پایتخت از وقوع 58 درصد از تصادفات فوتی در بزرگراه ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ محمد رازقی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ به تشریح دلایل اصلی تصادفات در بزرگراه ها اشاره و اظهار داشت: بزرگراه ها یکی از انواع معابر و راه های شریانی درجه یک محسوب می شود.

وی با بیان اینکه در شهر تهران حدود هزار کیلومتر بزرگراه داریم تصریح کرد: در بحث ترافیک و در اوج آن و در نیمه دوم سال 300 کیلومتر طول صف خودروها را در طول روز شاهد هستیم که یک سوم آن در طول روز مشمول ترافیک می شود.

سرهنگ رازقی گفت: متاسفانه ما بیشترین تصادفات را در بزرگراه ها داریم که حدود 58 درصد از تصادفات فوتی ما در بزرگراه ها اتفاق می افتد؛ بنابراین ضروری است رانندگان و شهروندان قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی رابیش از پیش رعایت کرده و پلیس راهنمایی و رانندگی نیز به شکل های مختلف نسبت به ایمن سازی سطح معابر بزرگراهی اقدام کند.

 معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: دلایل اصلی تصادفات در بزرگراه ها عدم توجه به جلو ناشی از استفاده از تلفن همراه و همچنین سرعت غیر مجاز بوده که باعث حوادث ناگوار می شود؛ بنابراین اتخاذ سرعت مجاز و مطمئنه دو راهکار مهمی است که می تواند از بروز تصادفات جلوگیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع 58 درصد از تصادفات فوتی در بزرگراه ها

وقوع 58 درصد از تصادفات فوتی در بزرگراه ها