مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 08:522022-07-02سياسي

سیاستمداران درباره مسائل مهم، چگونه تصمیم می گیرند؟


سیاستمداران درباره مسائل مهم، چگونه تصمیم می گیرند؟ این پرسشی است که دهه ها و شاید سده های متمادی، ذهن برخی صاحب نظران را به خود مشغول کرده است.

- این پرسشی است که دهه ها و شاید سده های متمادی، ذهن برخی صاحب نظران را به خود مشغول کرده است.

خبرگزاری فارس؛ یادداشت- مهدی فضائلی: این پرسشی است که دهه ها و شاید سده های متمادی، ذهن برخی صاحب نظران را به خود مشغول کرده است؛ چراکه فهم این مساله می تواند پیامدهای بسیار مهمی داشته باشد.

به همین منظور، از اوایل قرن نوزدهم، رشته بین رشته ای روانشناسی سیاسی به تدریج مطرح شد تا صاحب نظران این رشته، برای درک نحوه رفتار سیاستمداران، عقایدشان، نحوه تعامل احزاب مختلف با یکدیگر و نتایج رفتارهای سیاسی برای اولین بار از توضیحات اجتماعی و شناختی استفاده کنند.

در این یادداشت می خواهم، یکی از مهم ترین و اساسی ترین منابع و ملاک های تصمیم گیری رهبر انقلاب اسلامی را با استفاده از جدیدترین بیانات ایشان موردتوجه قرار دهم تا هرکس می خواهد نحوه و منطق مواجهه رهبر انقلاب اسلامی را با موضوعات مختلف دریابد و تحلیل کند به این ملاک و منبع توجه داشته باشد.

ویژگی ها و ابعاد شخصیت آیت الله خامنه ای، ویژگی ها و ابعاد بسیار متنوعی است تا جایی که به اعتراف حتی منتقدان منصف ایشان، جامعیت آیت الله خامنه ای، ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاستمداران درباره مسائل مهم، چگونه تصمیم می گیرند؟

سیاستمداران درباره مسائل مهم، چگونه تصمیم می گیرند؟