مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 08:472022-07-02بين الملل

آتش سوزی گسترده در پادگان ارتش رژیم صهیونیستی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، منابع فلسطینی از آتش سوزی گسترده در یک پادگان متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی شهر رام واقع در شمال قدس اشغالی خبر دادند؛ - منابع فلسطینی از وقوع یک آتش سوزی گسترده در یک پادگان متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی در شمال قدس اشغالی خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، منابع فلسطینی از آتش سوزی گسترده در یک پادگان متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی شهر رام واقع در شمال قدس اشغالی خبر دادند؛ بنابراین گزارش، این آتش سوزی بامداد امروز آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

گفتنی است در روز های اخیر موارد متعددی از آتش سوزی ها و انفجار ها در اراضی اشغالی رخ داده است که اکثر آن ها علیه تأسیسات نظامی و حیاتی رژیم صهیونیستی نظیر پایگاه های نظامی، پالایشگاه ها و دیگر اماکن حساس امنیتی بوده است.

برخی معتقدند رژیم صهیونیستی همچنان که در بخش های مختلف سیاسی، اجتماعی و داخلی دچار بحران های شدید است در بخش امنیتی نیز شکاف های متعددی دارد که موجب شده سریال آتش سوزی ها و انفجار ها همچنان در اراضی اشغالی ادامه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی گسترده در پادگان ارتش رژیم صهیونیستی

آتش سوزی گسترده در پادگان ارتش رژیم صهیونیستی