مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 08:422022-07-02بين الملل

توافق هسته ای هنوز قابل بازیابی است/ آمریکا انعطاف بیشتری در مذاکرات نشان دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، میخاییل اولیانوف ، نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین، در حساب کاربری خود در توییتر با اشاره به سفر اخیر علی باقری ، - نماینده روسیه در مذاکرات هسته ای وین، توافق هسته ای را قابل بازیابی ارزیابی کرد و خواستار انعظاف پذیری بیشتر آمریکا در این ارتباط شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، میخاییل اولیانوف ، نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین، در حساب کاربری خود در توییتر با اشاره به سفر اخیر علی باقری ، مذاکره کننده ارشد ایرانی و معاون وزیرخارجه ایران به مسکو و دیدار و گفتگو با مقامات وزارت خارجه روسیه، این دیدار و گفتگو را حرفه ای و مثبت ارزیابی کرد.

اولیانوف درباره حضور هیئت ایرانی در مسکو گفت: این یک تبادل نظر بسیار حرفه ای در مورد وضعیت فعلی پیرامون برجام و چشم انداز مذاکرات وین بود.

نماینده روسیه در مذاکرات هسته ای وین در ادامه گفت: ارزیابی من این است که علیرغم همه مشکلات، توافق هسته ای هنوز قابل بازیابی است و برای تحقق این امر، ایالات متحده باید انعطاف پذیری بیشتری از خود نشان دهد.

ساعاتی پیش از اظهارات اولیانوف؛ حساب توییتری نمایندگی روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین از دیدار سرگیی ریابکوف ، معاون وزیر امور خارجه روسیه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق هسته ای هنوز قابل بازیابی است/ آمریکا انعطاف بیشتری در مذاکرات نشان دهد

توافق هسته ای هنوز قابل بازیابی است/ آمریکا انعطاف بیشتری در مذاکرات نشان دهد