مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 08:272022-07-02حوادث

اطفای حریق تانکر حامل سوخت در قم/ راننده کامیون جان باخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو از قم، حمید کریمی در گفتگو با خبرنگاران استان اظهار کرد: در ساعت 20:57 دقیقه با اعلام حادثه آتش سوزی به مرکز فرماندهی آتش نشانی قم، - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از مهار کامل آتش سوزی گسترده ناشی از واژگونی تانکر حامل سوخت در قم خبر داد و گفت: متاسفانه راننده این تریلی جان خود را بر اثر سوختگی شدید از دست داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو از قم، حمید کریمی در گفتگو با خبرنگاران استان اظهار کرد: در ساعت 20:57 دقیقه با اعلام حادثه آتش سوزی به مرکز فرماندهی آتش نشانی قم، اولین خودروی آتش نشانی در کمتر از 10 دقیقه به محل حادثه رسید و نیرو های عملیاتی آتش نشانی در محل حادثه حاضر و فعالیت های خود را آغاز و مشغول مهار آتش سوزی تریلر حامل سوخت شدند.

وی اضافه کرد: با توجه به این که مایعات قابل اشتعال روان شده بود، نیرو های امدادی با کمک لودر و ایجاد خاک ریز مانع از گسترش آتش سوزی شدند و آتش سوزی به طور کامل مهار شده و نیرو های آتش نشانی توانستند عملیات خنک سازی تریلی مذکور را نیز انجام دهند.

سخنگوی آتش نشانی قم تصریح کرد: 6 خودروی عملیاتی سنگین از آتش نشانی، دو خودروی آبرسان، 4 خودروی حامل خاک از عوامل پشتیبانی شهرداری، 4 خودروی آبرسان از شهرداری، لودر، بیل، خودر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطفای حریق تانکر حامل سوخت در قم/ راننده کامیون جان باخت

اطفای حریق تانکر حامل سوخت در قم/ راننده کامیون جان باخت