مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 08:072022-07-02دانش

امروز؛ آخرین مهلت اعتراض به سؤالات آزمون دکتری تخصصی پزشکی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون دکتری تخصصی و دکتری تخصصی پژوهشی - فناوری محور رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، - مهلت اعتراض به سؤالات آزمون دکتری تخصصی و دکتری تخصصی پژوهشی - فناوری محور رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی امروز پایان می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون دکتری تخصصی و دکتری تخصصی پژوهشی - فناوری محور رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی، دوم و سوم تیرماه برگزار شد و 14 هزار و 149 نفر در این آزمون به رقابت پرداختند.

مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور، کلید اولیه آزمون دکتری تخصصی و دکتری تخصصی پژوهشی - فناوری محور رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی را روز یکشنبه 5 تیرماه منتشر کرد.

بر اساس مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی، شرط داشتن نمره زبان به عنوان پیش نیاز برای شرکت در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی حذف شده و درس زبان انگلیسی عمومی با 30 سؤال (شامل 10 سؤال درک مطلب، 10 سؤال لغت و 10 سؤال گرامر) با ضریب 3 برای همه رشته ها به عنوان یکی از دروس امتحانی به آزمون اضافه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز؛ آخرین مهلت اعتراض به سؤالات آزمون دکتری تخصصی پزشکی

امروز؛ آخرین مهلت اعتراض به سؤالات آزمون دکتری تخصصی پزشکی