مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 07:372022-07-02حوادث

سنندج/ سه کشته در واژگونی یک دستگاه تراکتور


هر سه فوت شده مرد بودند که به ترتیب 65، 45 و 24 سال سن داشتند و 2 نفر دیگر که یک مرد 40 ساله و یک نوجوان 13 ساله بودند به شدت مصدوم می شوند.

- فرماندار شهرستان سروآباد گفت: واژگونی یک دستگاه تراکتور در یکی از محورهای روستایی این شهرستان باعث کشته شدن سه تن و زخمی شدن دو تن دیگر شد.

حسن زارعی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: اعضای یک خانواده در روستای هرسین بخش مرکزی شهرستان سروآباد که برای جمع آوری علوفه و برداشت گندم به مراتع رفته بودند عصر جمعه در حین برگشت دچار حادثه شدند.

وی افزود: در این حادثه تلخ و ناگوار متاسفانه تراکتور کشاورزی این خانواده واژگون و موجب کشته شدن سه نفر از اعضای این خانواده پنج نفره شد.

فرماندار سروآباد یادآور شد: هر سه فوت شده مرد بودند که به ترتیب 65، 45 و 24 سال سن داشتند و 2 نفر دیگر که یک مرد 40 ساله و یک نوجوان 13 ساله بودند به شدت مصدوم می شوند.

وی ادامه داد: بعد از اطلاع فوریت های پزشکی شهرستان از این حادثه، بلافاصله اورژانس 115 همراه با آمبولانس جمعیت هلال احمر سروآباد و همچنین فوریت های پزشکی مستقر در روستای نگل بخش کلاترزان سنندج به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: 2 نفر از فوت شدگان که در دم جان خود را از دست داده بودند توسط آمبولانس هلال احمر به سردخانه بیمارستان شهید چمران سروآباد منتقل شدند و یک نفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنندج/ سه کشته در واژگونی یک دستگاه تراکتور

سنندج/ سه کشته در واژگونی یک دستگاه تراکتور