مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 20:422022-07-01حوادث

دستگیری حفاران غیرمجاز در برگ جهان لواسان/ مجرمانی که در دل کوه به دنبال گنج بودند


دادستان عمومی و انقلاب لواسانات با اشاره به دستگیری افرادی که در ارتفاعات منطقه برگ جهان لواسان در حال حفاری کوه و تخریب منابع طبیعی بودند، - عباس نوروزی دادستان عمومی و انقلاب لواسانات در گفت وگو با خبرنگار فارس در شمیرانات اظهار کرد: چند روز گذشته خبری به دادستانی واصل شد مبنی بر اینکه تعدادی از افراد ناشناس در ارتفاعات روستای برگ جهان در بخش لواسانات در حال حفاری در کوه و تخریب منابع طبیعی برای کشف اشیای تاریخی هستند و به همراه خود ادوات حفاری نیز دارند و مشخص بود که به دنبال گنج هستند.

وی گفت: بنابراین طی دستوری که به سرکلانتری یکم پلیس فاتب شهرستان شمیرانات اعلام شد، و با انجام کار اطلاعاتی، یک تیم مشترک از کلانتری های 165 و 166 موفق به قافلگیری و دستگیری متهمین شدند.

دادستان عمومی و انقلاب لواسانات بیان کرد: جست وجو و تحقیق در خصوص شناسایی و دستگیری سایر افرادی که در این موضوع دخالت داشتند ادامه دارد و آلات و ادوات حفاری هم توقیف و روند عملیات حفاری متوقف شده است.

وی افزود: موضوع به اطلاع سازمان میراث فرهنگی به منظور بررسی های احتمالی و حفظ و حراست از وجود آثار ملی در آن منطقه رسیده است و خطاب به افرادی که چند وقت یکبار به فکر حفاری و گنج یابی هستند اخطار می دهیم و تاکید می کنیم که از این قبیل کارها اکیدا خودداری بکنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری حفاران غیرمجاز در برگ جهان لواسان/ مجرمانی که در دل کوه به دنبال گنج بودند

دستگیری حفاران غیرمجاز در برگ جهان لواسان/ مجرمانی که در دل کوه به دنبال گنج بودند