مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 18:172022-07-01بين الملل

تحلیلگر لبنانی: اروپا سند سقوط کشورهای عربی صادرکننده نفت را امضا کرد


نویسنده و تحلیلگر لبنانی در یادداشتی با اشاره به نزدیک بودن پایان عصر نفت و برنامه های اروپا برای قطع وابستگی به نفت نوشت: در این صورت کشورهای عرب صادرکننده دچار آلودگی شدید و تشنگی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، ناجی امهز نویسنده و تحلیلگر سیاسی لبنان در پایگاه خبری الاعلامی لبنان یادداشتی را با این عنوان منتشر کرده است: اتحادیه اروپا سند فروپاشی و نابودی کشورهای عربی صادرکننده نفت را امضا کرد و مردم آن کشورها یکدیگر را خواهند کُشت .

  این تحلیلگر برجسته مسائل منطقه در یادداشت خود با اشاره به موضوع موافقت اخیر اتحادیه اروپا با قطع تولید خودروهای بنزینی و دیزلی تا سال 2035 به  پیامدهای رسیدن زمان پایان عصر نفت و قطع وابستگی دنیا به این طلای سیاه برای کشورهای عربی وابسته به نفت پرداخت.

اعضای اتحادیه اروپا دو روز پیش موافقت کرده اند تا سال 2035 تولید و فروش همه خودروهای بنزینی و دیزلی به طور کامل ممنوع شود.

این به معنی حرکت اروپا به سمت خودروهای تمام برقی است.

اتحادیه اروپا می گوید که این اقدام را برای کمک به دستیابی به اهداف آب و هوایی این قاره، به ویژه حذف کربن تا سال 2050 در نظر گرفته است؛ به طوری که حرکت برای استفاده از فناوری های جایگزین مانند سوخت های مصنوعی یا هیبریدی آغاز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیلگر لبنانی: اروپا سند سقوط کشورهای عربی صادرکننده نفت را امضا کرد

تحلیلگر لبنانی: اروپا سند سقوط کشورهای عربی صادرکننده نفت را امضا کرد