مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 16:122022-07-01سياسي

باید فرهنگ ازدواج آسان در بین جوانان ترویج داده شود


فاصله طبقاتی مانع ازدواج جوانان است، باید تلاش شود تا فرهنگ ازدواج آسان در بین جوانان ترویج داده شود، البته قوانین دست و پاگیر جامعه نیز مانع ازدواج جوانان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی، امام جمعه گلپایگان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر گلپایگان با تبریک سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)، اظهار کرد: یکی از مقدس ترین بنیان ها در اسلام بنیان خانواده است که نقش مهمی در سعادت و شقاوت و بدبختی جامعه دارد.

وی افزود: کوچکترین واحد جامعه خانواده است، اما جامعه از خانواده شکل می گیرد؛ اسلام برای تشکیل، دوام، بقای خانواده و انتخاب همسران اهمیت می دهد، اگر به سنت نبی مکرم اسلام مراجعه کنیم به اهمیت آن پی می بریم.

کرامتی گفت: سوغات غرب بی توجهی به بنیان خانواده است، امروز غربی ها به دنبال دگرگونی سبک زندگی و فروپاشی خانواده ها هستند که با ابزار ماهواره و فضای مجازی تبلیغات دارند که نتیجه بارز آن واقعه طلاق است.

امام جمعه گلپایگان تصریح کرد: فاصله طبقاتی مانع ازدواج جوانان است، باید تلاش شود تا فرهنگ ازدواج آسان در بین جوانان ترویج داده شود، البته قوانین دست و پاگیر جامعه نیز مانع ازدواج جوانان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید فرهنگ ازدواج آسان در بین جوانان ترویج داده شود

باید فرهنگ ازدواج آسان در بین جوانان ترویج داده شود