مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 16:122022-07-01سياسي

آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبر نوری ایرانسل در نیشابور


عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری ایرانسل در نیشابور آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی ایرانسل، عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری ایرانسل در نیشابور، صبح امروز جمعه 10 تیر 1401، همزمان با سالروز حضور تاریخی حضرت امام رضا (ع) در این شهر، آغاز شد.

در آیین ویژه ای که به این مناسبت، با حضور هادی خانی معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی، یعقوب علی نظری استاندار خراسان رضوی، ابوطالب جوان معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور، سیدحسن میرفانی شهردار نیشابور، سید مؤمن حسینی رییس شورای اسلامی شهر نیشابور و شورای اسلامی استان خراسان رضوی، احسان ارکانی و هاجر چنارانی نمایندگان مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی و تنی چند از مدیران محلی و اصحاب رسانه، در محل شهرداری نیشابور برگزار شد، علاوه بر آغاز اجرای پروژه فیبرنوری، تفاهم نامه احداث هفت سایت ارتباطی ایرانسل در نیشابور نیز به امضا رسید.

در این مراسم، شهردار و رییس شورای اسلامی شهر نیشابور از توجه شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل به توسعه زیرساخت های شهر و شهرداری هوشمند، تشکر و قدردانی کردند.

شبکه فیبرنوری شهری نیشابور که با مشارکت ایرانسل و شهرداری این شهر احداث می شود، در مجموع، 31 کیلومتر طول دارد و 200 میلیارد ریال برای احداث آن، سرمایه گذاری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبر نوری ایرانسل در نیشابور

آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبر نوری ایرانسل در نیشابور