مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 16:022022-07-01سياسي

چند درصد تهرانی ها مستاجر هستند؟


پس از 10 ماه بالغ بر 16 هزار میلیارد تومان امکانات شهرداری که در محاکم بر علیه ما بود با دفاع درست از دست شهرداری خارج نشد و بالغ بر 7 هزار میلیارد تومان دیگر از اموال شهرداری به آن بازگردانده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، علیرضا زاکانی شهردار تهران امروز به عنوان سخنران پیش از خطبه امروز نماز جمعه تهران که به مناسبت سالروز آغاز به کار شهرداری ها و دهیاری ها به ایراد سخنرانی پرداخت.

با اشاره به اینکه در یک نگاه کلی انقلاب اسلامی اثرات جدی بر جهان گذاشت و امروزتمام تلاش دشمنان بر این است که نگذارند اهداف و آرمان های اسلامی در قالب آزادی، استقلال معنویت و پیشرفت تحقق یابد و جامعه نوینی ایجاد کند.

امید مردم بسیار مهم است و جز از طریق خدمت و پیشرفت برای جامعه محیا نمی شود شهردار تهران ادامه داد: کوشش دشمنان در تقابل با انقلاب جز ناکامی چیزی نداشته و آنچه داشته این بوده که تلاش کنند تا مردم را از آینده بسیار درخشان فراروی انقلاب اسلامی نا امید کنند، و باید تاکید کنم که امید مردم بسیار مهم است و جز از طریق خدمت و پیشرفت برای جامعه محیا نمی شود.

وی با اشاره به اینکه امروز که دولت، مجلس و دستگاه قضایی انقلابی در عرصه هستند و مدیریت شهری در اکثر مناطق کشور در جهت خدمت به مردم به دنبال مسیر خدمت گذاری است، گفت: این دوران بهترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند درصد تهرانی ها مستاجر هستند؟

چند درصد تهرانی ها مستاجر هستند؟