مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 15:372022-07-01سياسي

برنامه های نظام سلطه برای سالخوردگی کشور


امام جمعه موقت سوادکوه شمالی با اشاره به برنامه های نظام سلطه برای سالخوردگی کشور به لزوم ممانعت از کنترل جمعیت تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، حجت الاسلام مهدی صداقتی در خطبه های نماز جمعه سوادکوه شمالی با اشاره به اینکه ماه ذی الحجه ماه امیرالمؤمنین علی علیه السّلام نامگذاری شود، اظهار کرد: در این ماه ماه ولایت و امامت که بیش از چهل مناسبت در رابطه با اهل بیت و حضرت علی علیه السّلام را پیش رو داریم.

امام جمعه موقت شهرستان سوادکوه شمالی با اشاره به اینکه بنابر قولی جشن ازدواج مولا امیرالمؤمنین و حضرت زهرا سلام الله علیهما در این ماه اتفاق افتاد که ما ازدواجی به این با برکتی در عالم نداریم که دو طرف زوج و زوجه معصوم کامل و صدیق کامل اند و نمونه دوّمی ما نداریم که واقعاً مهم است فرزندان شان هم یازده امام از این نسل هستند، افزود: همان طور که حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) ازدواج آسان، روان و ساده داشتند که باید برای ما الگو باشد و پیغمبر خدا فرمود بهترین ازدواج ازدواجی است که سخت گیری و تکلفات در آن نباشد.

امام جمعه موقت سوادکوه شمالی با بیان اینکه  روند تغییرات جمعیّت ایران به هیچ وجه به نفع ما نیست و در کمتر از سه دهه، جمهوری اسلامی ایران به کشوری به شدت سالخورده تبدیل خواهد شد و این به معنی کاهش نشاط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های نظام سلطه برای سالخوردگی کشور

برنامه های نظام سلطه برای سالخوردگی کشور