مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 14:372022-07-01سياسي

آمریکا بزرگترین ناقص حقوق بشر است


آمریکا بعنوان بزرگترین ناقص حقوق بشر، خودرا مدافع و حامی بشر می داند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهارستان، حجت الاسلام محمودنورپور امام جمعه گلستان، در خطبه های نماز جمعه این هفته که با حضور پرشور اقشار مختلف مردم و مسئولین در محل مصلی گلستان برگزار شد، اظهارکرد: امروز آمریکا بعنوان بزرگترین ناقص حقوق بشر،خود را حامی و مدافع حقوق بشریت می داند.

نورپور با تبریک سالروز ازدواج نورین نیرین حضرت امیر المومنین (ع) و صدیقه طاهره (س)، افزود: ازدواج سنت حسنه اسلامی و بسیار مورد تاکید اسلام است، آنهم ازدواج آسان، ساده، بدون تشریفات و تجملات و مخارج زائد و مهریه، جهیزیه سبک ومقام معظم رهبری بسیار بر ازدواج آسان تاکید می ورزند.

  وی با گرامیداشت ایام سالروز شهادت امام جواد (ع)، امام باقر (ع) وزائران خانه خدا به دست وهابیت و آل سعود خائن، بیان کرد: شهادت مظلومانه حجاج بیت الله الحرام آنهم در حرم امن الهی، لکه چرکینی بر دامن آل سعود کثیف است، که به هیچ وجه زدوده نخواهد شد و از صفحه ذهنها محو نخواهدگشت.

امام جمعه گلستان با اشاره به هفته افشای حقوق بشر آمریکایی، تاکید کرد: از عجایب روزگار و بسیار خنده آور این است که ناقضان حقوق بشر خود را مدافع و حامیان حقوق بشر جار می زنند، امروز چه کسی است که نداند اروپا و عربستان و بویژه آمریکای مستک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا بزرگترین ناقص حقوق بشر است

آمریکا بزرگترین ناقص حقوق بشر است