مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 14:322022-07-01سياسي

جنایات آمریکا علیه مردم ایران سابقه 60 ساله دارد


نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به ثبت جنایات متعدد دولت امریکا علیه مردم ایران گفت: جنایات آمریکا علیه مردم ایران سابقه 60 ساله دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر زنجان، به قرار گرفتن در هفته افشای حقوق بشر آمریکایی اشاره و اظهار کرد: جنایات آمریکا علیه مردم ایران سابقه 60 ساله دارد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان ترور ناموفق رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، بمب گذاری در دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران ایشان، شهادت آیت الله صدوقی و حمله ناوگان آمریکایی به هواپیمای مسافربری، از جمله جنایت های ثبت شده حقوق بشری امریکا علیه مردم ایران است که با اقدام حقوقدانان امریکایی در تدوین قوانین حقوق بشری تناقض دارد.

وی با تاکید بر ضرورت هوشیاری مردم به ویژه جوانان در مواجه با استعمار از جمله امریکا گفت: همه باید مراقب باشیم که فریب استعمار را نخوریم، چرا که آن ها اقدامات جنایتکارانه خود را در پوشش اقدامات زیبا و اغلب بشردوستانه انجام می دهند.

آیت الله خاتمی به آغاز ماه ذی الحجه و سالروز ازدواج حضرت فاطمه (س) و امام علی (ع)، به عنوان الگوی زندگی بشریت اشاره و اظهار کرد: ازدواج جایگاه بالایی نزد پروردگار دارد چرا که اراده خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایات آمریکا علیه مردم ایران سابقه 60 ساله دارد

جنایات آمریکا علیه مردم ایران سابقه 60 ساله دارد