مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 14:322022-07-01بين الملل

سوگند خوردن حاکم جدید هنگ کنگ سوگند در حضور رییس جمهور چین


رییس جمهور چین بعد از حضور در مراسم تحلیف جان لی، رییس اجرایی جدید هنگ کنگ،  طی یک مراسم رسمی در امروز جمعه، چشم انداز خود را در قبال این دولتشهر و مدیران آن بیان کرد.

- رییس جمهور چین بعد از حضور در مراسم تحلیف جان لی، رییس اجرایی جدید هنگ کنگ،  طی یک مراسم رسمی در امروز جمعه، چشم انداز خود را در قبال این دولتشهر و مدیران آن بیان کرد.

رییس جمهور چین در اظهاراتی در جریان سفرش به هنگ کنگ تاکید کرد که رویکرد یک کشور، دو نظام که از سوی پکن در قبال هنگ کنگ اعمال شده کارآمد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه گاردین، شی جینپینگ، رییس جمهور چین در یک سخنرانی در ضمن سفرش به هنگ کنگ طی امروز جمعه در حالی که ناظر بر اجرای جشن های بیست و پنجمین سالگرد واگذاری حاکمیت این دولتشهر از انگلیس به چین بود، تاکید کرد که دموکراسی شکوفا شده است.

رییس جمهور چین بعد از حضور در مراسم تحلیف جان لی، رییس اجرایی جدید هنگ کنگ، طی یک مراسم رسمی در امروز جمعه، چشم انداز خود را در قبال این دولتشهر و مدیران آن بیان کرد.

شی جینپینگ که دست به اولین سفر خود به خارج از سرزمین اصلی چین از زمان شروع همه گیری کرونا زده، قول داد که رویکرد یک کشور، دو نظام - یک مدل حکومتی که بر اساس آن وعده برخورداری هنگ کنگ از سطحی از خودمختاری و آزادی ها برای مدت 50 سال داده شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوگند خوردن حاکم جدید هنگ کنگ سوگند در حضور رییس جمهور چین

سوگند خوردن حاکم جدید هنگ کنگ سوگند در حضور رییس جمهور چین