مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 14:172022-07-01سياسي

انتقاد امام جمعه مهدی شهر از جشن های عروسی در هتل های گران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مهدی شهر، حجت الاسلام محمد بارانی، امام جمعه مهدی شهر ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: اعتیاد، یک تهدید جدی برای خانواده هاست؛ سعی کنیم محیط خانواده، محیط آرامش و دلگرمی باشد و فرزندان حس کنند که دامان پدر و مادر بالاترین محل آرامش و آسایش است.

وی با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی تصریح کرد: آمریکایی ها چون مانع کارهای خودشان را ایران می بینند، ایران را ناقض حقوق بشر می دانند؛ اما ناقض ترین رژیم حقوق بشری خود آمریکایی ها هستند.

امام جمعه مهدی شهر با اشاره به علت نام گذاری این هفته گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی هم اشاره فرمودند که در تیرماه دهه 60 حوادث تلخی برای ایران اتفاق افتاد که پشت صحنه همه این اتفاقات، خود همین آمریکایی ها بودند.

بارانی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با مسؤولان قوه قضاییه گفت: مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین با عنایت به حوادث دهه 60 فرمودند که خدا با ماست؛ همان خدای دهه 60 امروز هم هست؛ با وجود آن همه مشکلات خدا ما را یاری کرد؛ امروز هم اگر در برابر نظام سلطه ایستادگی کنیم و نیت ما خدایی باشد، باز هم خدا کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به سالروز ازدواج آسمانی امیرالمؤمنین، امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) گفت: متأسفانه سن ازدواج در مهدی شهر در حال افزایش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد امام جمعه مهدی شهر از جشن های عروسی در هتل های گران

انتقاد امام جمعه مهدی شهر از جشن های عروسی در هتل های گران