مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 14:172022-07-01سياسي

نبود شغل و مسکن مناسب از موانع بزرگ ازدواج است


امام جمعه ساوه از نبود شغل و مسکن مناسب به عنوان یکی از موانع بزرگ یاد کرد و از دولتمردان خواست مراقب باشند به بحث و جدال های سیاسی وارد نشوند و در فکر حل مشکل مردم بویژه جوانان باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های امروز نماز جمعه ساوه تیرماه را یادآور خاطرات تلخ و دردناک برای مردم دانست و گفت: حوادثی از جمله ترور رهبر انقلاب، شهادت شهید بهشتی و یارانش، به شهادت رسیدن 290 مسافر هواپیمای ایرانی توسط آمریکا و.

  یادآوری می کند آمریکای جنایتکار همواره بدنبال تضییع حقوق بشر بوده است.

وی افزود: بی اعتباری حقوق بشر از نگاه حاکمیت آمریکا و صهیونیسم اگرچه بیشتر جلوه بیرونی دارد، اما حقیقت آن است اولین قربانیان خیمه شب بازی های لیبرال دموکراسی غرب، مردم آمریکا در طول تاریخ دویست ساله آن هستند.

امام جمعه ساوه با بیان اینکه جنایات آمریکا به موارد ذکر شده محدود نمی شود افزود: صفحات تاریخ پر از اقدامات سیاه و ننگین ضد حقوق بشری است که روشن‏ ترین نمونه آن وضعیت کنونی آمریکا و مقابله رژیم تروریست آمریکا بر علیه سیاهپوستان است.

وی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) ادامه داد: ازدواج علاوه بر پاسخگویی به برخی نیازهای فرد، نیازهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود شغل و مسکن مناسب از موانع بزرگ ازدواج است

نبود شغل و مسکن مناسب از موانع بزرگ ازدواج است