مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 14:172022-07-01بين الملل

صادرات تسلیحاتی رژیم صهیونیستی به میانمار برای کشتار مسلمانان


منابع عبری گزارش دادند که رژیم صهیونیستی به رغم هشدار نهادهای حقوق بشری، برای کشتار مسلمانان به میانمار سلاح صادر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رژیم صهیونیستی یکی از صادرکنندگان اصلی تسلیحات به رژیم های دیکتاتوری در سراسر جهان بوده؛ رژیم هایی که با نسل کشی مردم حقوق بشر را آشکارا نقض کرده اند.

پایگاه خبری عرب48 ، امروز (جمعه)، به نقل از روزنامه عبری هاآرتص گزارش داد که رژیم حاکم در میانمار یکی از مشتریان اصلی تسلیحات رژیم صهیونیستی بوده که تل آویو در فروش تسلیحات به آن در سال 2017 تردید نکرده است.

این روزنامه اشاره کرد صادرات سلاح در حالی به میانمار صورت می گرفت که سازمان های حقوق بشری هشدار داده بودند رژیم میانمار در این کشور کشتار به راه خواهد انداخت و این اتفاق عملا رخ داد.

هاآرتص اشاره کرد که یک وکیل به نام ایتای ماک در آن سال ها به دادگاه عالی رژیم صهیونیستی درخواستی برای توقف صدور سلاح به میانمار ارائه کرد؛ اما هیچ یک از این اقدامات مانع سفر رییس ستاد کل ارتش میانمار به اراضی اشغالی و بررسی انواع تسلیحات برای کشتار مردم نشد.

پایگاه خبری شبکه تی آر تی نیز، پیشتر، در این خصوص گزارش داده بود که وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی و رسانه های وابسته به این رژیم در آن سال ها تلاش می کردند تا هر گونه ارتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات تسلیحاتی رژیم صهیونیستی به میانمار برای کشتار مسلمانان

صادرات تسلیحاتی رژیم صهیونیستی به میانمار برای کشتار مسلمانان