مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 10:422022-07-01ورزشي

راهیابی 29 تیم اصفهانی بسیج دانش آموزی به مرحله کشوری و بین المللی


مسؤول سازمان بسیج دانش آموزی استان اصفهان گفت: در مسابقات لیگ علمی پایا در مرحله استانی که در اردیبهشت ماه برگزار شد، پس از رقابت این تیم ها، - حسین رجب پور، مسؤول سازمان بسیج دانش آموزی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار کرد: لیگ علمی پایا هر ساله در سطوح شهرستانی، استانی و کشوری و بین المللی ویژه دانش آموزان پایه های ششم تا یازدهم برگزار می شود.

وی ادامه داد: این مسابقه علمی به عنوان بزرگترین لیگ گروهی جهان اسلام برای دانش آموزان مقطع ابتدایی در یک رشته واحد تحت عنوان علوم پایه متشکل از دروس ریاضی و علوم تحربی و همچنین در دوره اول متوسطه نیز به صورت مشترک در پایه های هفتم، هشتم، نهم در یک رشته واحد با همین نام متشکل از دروس ریاضی و علوم تحربی برگزار می شود.

رجب پور با بیان اینکه این مسابقات در متوسطه 2 در پنج رشته برگزار می شود، افزود: دانش آموزان پایه دهم و یازدهم به صورت مشترک می توانند در رشته های علوم ریاضی، علوم تجربی و علوم انسانی و علوم کامپیوتر و برنامه نویسی، پژوهشی و کارآفرینی رقابت کنند.

مسؤول سازمان بسیج دانش آموزی استان اصفهان با بیان اینکه این مسابقات به صورت گروهی برگزار می شود، افزود: 5 نفر از دانش آموزان با هدف تمرین کار گروهی در قالب یک تیم در این مسابقات به پاسخگویی به سؤالات می پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی 29 تیم اصفهانی بسیج دانش آموزی به مرحله کشوری و بین المللی

راهیابی 29 تیم اصفهانی بسیج دانش آموزی به مرحله کشوری و بین المللی