مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 09:372022-07-01فرهنگي

سریال «برف بی صدا می بارد» از جمعه پخش می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پخش سریال برف بی صدا می بارد که به دلیل همزمانی با عید نوروز و ماه رمضان متوقف شده بود؛ خلاصه 68 قسمت پخش شده آن از روز جمعه 11 تیر ماه به مدت 4 شب ساعت 20: - پخش سریال برف بی صدا می بارد که به دلیل همزمانی با عید نوروز و ماه رمضان متوقف شده بود؛ خلاصه 68 قسمت پخش شده آن از روز جمعه 11 تیر ماه به مدت 4 شب ساعت 20:50 از شبکه سه سیما برای یادآوری مخاطبان پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پخش سریال برف بی صدا می بارد که به دلیل همزمانی با عید نوروز و ماه رمضان متوقف شده بود؛ خلاصه 68 قسمت پخش شده آن از روز جمعه 11 تیر ماه به مدت 4 شب ساعت 20:50 از شبکه سه سیما برای یادآوری مخاطبان پخش می شود.

قسمت های جدید این سریال از روز سه شنبه مورخ 14 تیر ماه در ادامه قسمت های فصل اول روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

سریال برف بی صدا می بارد به کارگردانی پوریا آذربایجانی، نویسندگی زنده یاد مسعود بهبهانی نیا و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی ساخته شده است.

فرهاد آییش، مائده طهماسبی، پوریا پور سرخ، الیکا عبدالرزاقی، پوریا شکیبایی، پاشا رستمی، پانته آ سیروس، مریم شیرازی، مهسا طهماسبی، آتیلا پسیانی، ثریا قاسمی، فریبا متخصص، امید روحانی، مینا وحید، سیامک ادیب، هاله گرجی، هادی دیباجی، شایسته ایرانی، رضا رویگری، امیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریال «برف بی صدا می بارد» از جمعه پخش می شود

سریال «برف بی صدا می بارد» از جمعه پخش می شود