مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 22:272022-06-30اقتصادي

کلنگ زنی 2 کارخانه صنعتی در شیروان/ رد شایعات فضای مجازی


نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی از کلنگ زنی 2 کارخانه تولیدی_صنعتی، فردا جمعه همزمان با سفر فاطمی امین ، وزیر صنعت، معدن و تجارت در شیروان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز علی جدی، نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با رسانه ها با اعلام کلنگ زنی 2 کارخانه صنعتی در شیروان اظهارکرد: یکی از این پروژه ها، کارخانه فروسیلیکو منگنز با یک هزار و 400 میلیارد تومان سرمایه گذاری داخلی که مطالعات این طرح از یک سال گذشته آغاز شده و هم اکنون بعد از تحویل زمین در مرحله کلنگ زنی قرار گرفته است.

وی گفت: بخشی از مواد اولیه مورد نیاز این کارخانه از منطقه خراسانات و بخشی نیز به صورت وارداتی تامین می شود.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اینکه چرا این پروژه در فاصله یک هفته ای پس از سفر رییس جمهور کلنگ زنی می شود، افزود: رییس جمهور در سفرهای استانی کلنگ زنی پروژه ندارند در عین حال این پروژه، پروژه تولیدی_صنعتی است که این چنین پروژه ها در سایر نقاط کشور نیز کلنگ زنی شده اند.

وی با بیان اینکه بهره برداری از این پروژه باعث تکمیل زنجیره فولاد کشور می شود، ادامه داد: با تولید این محصول بخش زیادی از نیاز کارخانجات فولاد استان و کشور رفع خواهد شد و واردات فرو سیلکو منگز کم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی 2 کارخانه صنعتی در شیروان/ رد شایعات فضای مجازی

کلنگ زنی 2 کارخانه صنعتی در شیروان/ رد شایعات فضای مجازی