مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 16:472022-06-30سياسي

علما و روحانیون مفاخر ظلم ستیزی هستند/دنیا تشنه اسلام و تشنه قرآن است


مسؤول دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه کشور با اشاره به اینکه از ابتدای مبارزات آزادی و مشروطه عالمان زیادی در راستای تحقق عدالت و آزادی در جامعه تلاش و در این راه به شهادت رسیدند و این افراد مفاخر روحانیت در مسئله ظلم ستیزی هستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام محمدحسن زمانی در مراسم هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی اظهار کرد: عدالت در آیینه احادیث ائمه می درخشد.

مسؤول دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه کشور با اشاره به اینکه در تاریخ تشیع تلاش بسیاری برای برقراری عدالت صورت گرفت، گفت: یکی از مهم ترین اهداف و فلسفه بعثت پیامبران الهی، گسترش عدالت در جامعه بود و ابزارهای مختلف از کتب الهی تا معجزات در راستای تحقق این هدف ارزشمند بوده است.

وی با اشاره به ساده زیستی و دوری از تجمل گرایی امامان معصوم (ع) اضافه کرد: ائمه معصومین (ع) همواره زندگی خود را همطراز با سطح فقرای جامعه قرار می دادند تا آنها را درک کنند و امروز نیز مدیران و مسئولان کشور باید این نکته را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

زمانی به نقش عدالت خواهی در زندگی امام علی (ع) اشاره کرد و افزود: امام علی (ع) مصداق روشن عدالت محوری و مبارزه با ستمگران است و ایشان در کمتر از 5 سال حکومت خود، عدالت را به معنای واقعی کلمه تحقق بخشید، با این حال برخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علما و روحانیون مفاخر ظلم ستیزی هستند/دنیا تشنه اسلام و تشنه قرآن است

علما و روحانیون مفاخر ظلم ستیزی هستند/دنیا تشنه اسلام و تشنه قرآن است