مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 15:522022-06-30سياسي

برگزاری بزرگداشت شهدای هفتم تیر و شهید صدوقی در یزد


آیین بزرگداشت شهدای هفتم تیر و شهید محراب آیت الله صدوقی روز پنجشنبه با حضور قشرهای مختلف مردم در مسجد حظیره شهر یزد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، حجت الاسلام و المسلمین سید صمصام الدین قوانی صبح امروز در جریان سفر خود به استان با حضور در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر و شهید صدوقی که با حضور مسئولان ارشد استان برگزار شد، اظهار کرد : شهید آیت الله محمد صدوقی (ره) مطیع محض ولایت فقیه و خادمی دلسوز و همیشه همراه در خدمت به مردم بود.

  وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را لازمه زنده نگه داشتن یاد و مرام شهدای هفتم تیرماه دانست و افزود: شهید آیت الله صدوقی عالمی برجسته که هیچگاه از مسیر حق و حقیقت و ولایت فقیه جدا نشد.

مسئول بنیاد فقهی مدیریت اسلامی گفت: منافقین کوردل خیال می کردند با به شهادت رساندن شهید صدوقی و شهدای هفتم تیر به خصوص شهید آیت الله بهشتی به اهداف شوم خود می رسند در حالی که  پیش مردم ایران و جهانیان رسوا شدند.

حجت الاسلام سید صمصام الدین قوامی تصریح کرد: مسیر شهیدان به رغم توطئه های فرهنگی و اقتصادی دشمنان ادامه دارد و مردم قهرمان ایران همچنان استوار در مسیر ولایت فقیه حرکت می کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: داعش در عراق و برخی کشورهای اسلامی همان مسیر منافقین را دنبال می کردند ولی با همت ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بزرگداشت شهدای هفتم تیر و شهید صدوقی در یزد

برگزاری بزرگداشت شهدای هفتم تیر و شهید صدوقی در یزد