مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 14:572022-06-30حوادث

اجاره گرفتن کارت بانکی ترفند شیادان سایبری


رییس پلیس فتا استان اردبیل از دستگیری مجرم سابقه داری که با ترفند های مختلف اقدام به اجاره کردن کارت های بانکی می کرد، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ علی قهرمان طالع گفت: طی مراجعه شخصی به ساختمان پلیس فتا و اعلام شکایت در مورد اینکه گرفتار پیامک جعلی سامانه ثنا با محتوا ابلاغیه قضایی شده و با کلیک بر روی لینک و ادامه روند از حساب وی برداشت غیرمجاز اینترنتی صورت گرفته است، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رییس پلیس فتا استان اردبیل می گوید: با تجمیع اطلاعات و تکمیل پرونده توسط کارشناسان و انجام اقدامات فنی و پلیسی، مشخص گردید مبالغ سرقتی از شاکی به حساب شخصی سابقه دار که بتازگی از زندان آزاد شده واریز گردیده است؛ در ادامه انجام روال قانونی، مالک کارت بانکی مقصد به پلیس فتا دعوت شد و در بازجویی های اولیه اعتراف کرد که با توجه به وضعیت مالی نامناسب، اطلاعات کارت بانکی خود را در ازای دریافت مبلغی ناچیز به صورت ماهیانه در اختیار شخصی که بصورت اتفاقی در فضای مجازی با وی آشنا شده، قرار داده است.

به گفته او، بلافاصله افسران مجرب این پلیس نسبت به بررسی پیج اینستاگرامی متهم اصلی اقدام و پس از شناسایی محل اختفای وی سریعاً با اخذ مجوز قضایی در یک عملیات غافلگیرانه نسبت به دستگیری متهم به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجاره گرفتن کارت بانکی ترفند شیادان سایبری

اجاره گرفتن کارت بانکی ترفند شیادان سایبری