مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 14:272022-06-30فرهنگي

مشاور رییس جمهور: تولید فکر و ایده پردازی به توسعه فرهنگی کمک می کند


مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی گفت: از آنجا که تولیدات فکر و ایده پردازی به توسعه فرهنگی کمک می کند تولید فکر و ایده پردازی باید مورد توجه جدی فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، عبدالسلام کریمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران و تعدادی از هنرمندان کردستان اظهار کرد: تولیدات فرهنگی ارشاد پس از تبدیل به فناوری باید به صورت دانش بنیان در اختیار مردم قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد یک نهاد فرهنگی است افزود: این اداره کل باید اتاق فکر ادارات باشد و با سایر ادارات استان در حوزه های فرهنگی همفکری داشته باشد.

مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی با اشاره به تاثیرات فیلم بر مخاطب تاکید کرد: مسایل فرهنگی در این نهاد فرهنگی باید تبدیل به انیمیشن شود.

کریمی با اشاره به اینکه فعالیت های فرهنگی در جامعه از تاثیرات خوبی برخوردار است، اصلاح افکار غلط جامعه را  نیازمند کارهای فرهنگی دانست.

به گفته وی، اگر افکار و عقاید انسان ها اصلاح شود رفتار و اعمال آنها اصلاح خواهد شد.

مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی یادآور شد: از آنجا که فضای مجازی بهترین بستر برای انتقال پیام های فرهنگی و رسانه ای است این بستر باید تقویت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور رییس جمهور: تولید فکر و ایده پردازی به توسعه فرهنگی کمک می کند

مشاور رییس جمهور: تولید فکر و ایده پردازی به توسعه فرهنگی کمک می کند