مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 14:022022-06-30سياسي

سفر تولیت قانونی حرم امام حسین(ع) به قم


حسن رشید تولیت قانونی عتبه امام حسین (ع) با سفر به شهر مقدس قم ضمن تشرف به زیارت مضجع شریف بانوی کرامت، با حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد مشاور تولیت آستان در راستای افزایش تعاملات میان دو حرم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حسن رشید تولیت قانونی حرم مطهر امام حسین (ع) پیش از ظهر امروز با حضور در حرم مطهر بانوی کرامت با حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد مشاور تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) دیدار و پرچم گنبد مطهر حرم امام حسین(ع) را به وی اهدا کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد با قدردانی از همکاری عتبه حسینی با زائران ایرانی و خادمان حرم مطهر بانوی کرامت به ویژه در ایام اربعین اظهار کرد: امسال اربعین با شکوهی خواهیم داشت که باعث خوشحالی شیعیان و مؤمنان و نا امیدی دشمنان خواهد شد.

وی گفت: امیدواریم خداوند هرسال به دوستی و اخوت دو ملت ایران و عراق بیفزاید و این دوستی را از مقدمات ظهور امام عصر عجل الله فرجه الشریف قرار دهد.

همچنین حسن رشید با بیان اینکه دو ملت ایران و عراق ریشه ها و مشترکات عمیقی با هم دارند، گفت: تقویت روابط میان دو ملت ایران و عراق واجب شرعی و اخلاقی ما در مواجهه با دشمن و بر افراشتن پرچم اسلام و اهل بیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر تولیت قانونی حرم امام حسین(ع) به قم

سفر تولیت قانونی حرم امام حسین(ع) به قم