مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 13:372022-06-30اقتصادي

تورم افزایشی در سراسر جهان و نگرانی کارگران مهاجر کشورها


مرکز تحقیقات بین المللی مرسر تاکید کرد که بازگشت دوباره تورم به روند افزایشی در سراسر جهان، کارگران خارجی را به طور فزاینده ای نگران قدرت خرید خود می کند و همین امر موجب می شود که آنها انتظارات برای رشد حقوق خود را افزایش دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از الخلیج اونلاین ، شهرهای دبی و ابوظبی، پایتخت امارات متحده عربی، در صدر فهرست گران ترین شهرهای خلیج فارس برای اقامت مهاجران قرار گرفتند، در حالی که دوحه از نظر هزینه زندگی برای مهاجران، ارزان ترین شهرهای خلیج فارس بود.

بر اساس شاخص کیفیت زندگی مرسر که روز چهارشنبه منتشر شد، دبی از نظر هزینه زندگی برای مهاجران در  میان کشورهای حاشیه خلیج فارس و دیگر کشورهای عربی رتبه اول را به خود اختصاص داده است و پس از آن ابوظبی در رتبه دوم قرار دارد.

ریاض در بین شهرهای حاشیه خلیج فارس در رده سوم خلیج فارس قرار گرفت و جده در رتبه چهارم و پس از آن منامه پایتخت بحرین در رتبه پنجم قرار دارد.

مسقط، پایتخت عمان در رتبه ششم و پس از آن کویت، با رتبه هفتم و دوحه در رتبه هشتم قرار گرفتند.

در سطح جهانی، هنگ کنگ در رتبه اول جهان از نظر هزینه زندگی برای مهاجران قرار دارد و پس از آن زوریخ، سوییس و ژنو در رتبه سوم قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تورم افزایشی در سراسر جهان و نگرانی کارگران مهاجر کشورها

تورم افزایشی در سراسر جهان و نگرانی کارگران مهاجر کشورها