مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 13:272022-06-30سياسي

وزیر ارشاد: نمایشگاه کتاب بعدی باید در شأن مردم عزیز ایران برگزار شود


حتما باید سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران از لحاظ کمی و کیفی ارتقاء یابد و نسبت به این دوره در اوج باشد تا یک کار فاخر و در شأن مردم عزیز ایران سرافراز انجام دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، آیین تجلیل از دست اندرکاران سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، سه شنبه (7 تیرماه سال 1401) با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، علی رمضانی، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران، قائم مقام و سخنگوی این دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و جمعی از دست اندرکاران برگزاری سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

نمایشگاه سی و چهارم باید از لحاظ کمی و کیفی ارتقاء یابد محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پرفضیلت انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس به ویژه شهدای هفتم تیر و سیدالشهدای انقلاب اسلامی، آیت ا.

دکتر محمد بهشتی بیان کرد: بر ارواح پاک این شهیدان درود و سلام می فرستیم و خداوند متعال را برای سلامتی وجود مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) که در چنین ایامی در سال 1360مورد سوءقصد قرار گرفتند، شاکریم که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارشاد: نمایشگاه کتاب بعدی باید در شأن مردم عزیز ایران برگزار شود

وزیر ارشاد: نمایشگاه کتاب بعدی باید در شأن مردم عزیز ایران برگزار شود