مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 12:472022-06-30سياسي

تاکید رییسی بر لزوم ترسیم خط مبدأ جهت اجرایی شدن کنوانسیون دریا ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی پس از سفر به ترکمنستان و شرکت در ششمین اجلاس سران کشور های ساحلی خزر در ترکمنستان درباره دستاورد های این سفر گفت: - رییس جمهور با اشاره به کنوانسیون و رژیم حقوقی دریا، اجرایی شدن این رژیم حقوقی را مبتنی بر ترسیم خط مبدأ دانست و تاکید کرد: تفاهم کشور های ساحلی دریای خزر باید بر اساس ترسیم خط مبدأ باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی پس از سفر به ترکمنستان و شرکت در ششمین اجلاس سران کشور های ساحلی خزر در ترکمنستان درباره دستاورد های این سفر گفت: این سفر به منظور شرکت در اجلاس سران کشور های ساحلی دریای خزر و برای دیدار های دوجانبه رؤسای جمهور شرکت کننده در اجلاس سران در کشور ترکمنستان برگزار شد.

رییس جمهور با اشاره به حضور خود در ششمین اجلاس سران کشور های ساحلی خزر در عشق آباد ترکمنستان و طرح دیدگاه های جمهوری اسلامی ایران در این اجلاس بر اساس منافع ملی کشورمان، تصریح کرد: دریای خزر متعلق به ملت های این منطقه است و مدیریت آن هم بر اساس مدیریت مشترک کشور های ساحلی این دریا خواهد بود.

وی افزود: باید همه کشور های ساحلی با هم همکاری داشته باشند، زیرا دریای خزر، دریای دوستی و همکاری بین کشور ها و ملت های اطراف آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رییسی بر لزوم ترسیم خط مبدأ جهت اجرایی شدن کنوانسیون دریا ها

تاکید رییسی بر لزوم ترسیم خط مبدأ جهت اجرایی شدن کنوانسیون دریا ها