مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 11:422022-06-30اقتصادي

سال گذشته 26 هزار جوان کرمانشاهی وام ازدواج گرفتند


مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: سال گذشته 26 هزار 697 نفر از جوانان موفق به دریافت تسهیلات ازدواج شده از شبکه های بانکی به مبلغ 2 هزار و 257 هزار میلیارد تومان شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته ازدواج برگزار شد، اظهار کرد: برنامه های هفته ازدواج از دهم لغایت شانزدهم تیرماه در سراسر کشور و با شعار واحد ازدواج آسان و آسمانی اجرا می شود.

وی با بیان اینکه جشن بزرگ ازدواج چهاردهم تیرماه برگزار می شود، افزود: در این مراسم علاوه بر عقد نمادین یک زوج، تجلیل از خادمین عرصه ازدواج، مدیران مراکز مشاوره، مدیران بانک ها ارائه دهنده تسهیلات ازدواج، خیرین و سمن های فعال خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه مأموریت این اداره کل در حوزه جوانان را چهار مورد اعلام و تصریح کرد: نظارت بر ارائه تسهیلات، نظارت بر مشاوره ازدواج، برگزاری کارگاه آموزشی پیش از ازدواج و برگزاری کارگاه های گوناگون در امر ازدواج از وظایف ماست.

رحیمی با بیان اینکه در سال گذشته 26 هزار 697 نفر از جوانان موفق به دریافت تسهیلات ازدواج شده از شبکه های بانکی به مبلغ 2 هزار و 257 هزار میلیارد تومان شده اند، گفت: پیش از سال 97 دو مرکز مشاوره در استان فعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال گذشته 26 هزار جوان کرمانشاهی وام ازدواج گرفتند

سال گذشته 26 هزار جوان کرمانشاهی وام ازدواج گرفتند