مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 11:022022-06-30سياسي

دادستان مرکز استان آذربایجان غربی برترین دادستان کشور شد


مدیر روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی از انتخاب حسین مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان به عنوان دادستان برتر کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از مدیر روابط عمومی کل دادگستری آذربایجان غربی اکبر تایوغ اظهار داشت:روزهای گذشته مسولین عالی قضایی کشور در اجلاس سران سه قوه شرکت و علاوه بر روسای قوای سه گانه برخی مدیران ارشد قضایی کشور سخنرانان این اجلاس بودند.

وی افزود: ناصر عتباتی رییس کل دادگستری آذربایجان غربی که به عنوان یکی از این سخنرانان انتخاب شده بود در این اجلاس و در حضور سران سه قوه به ایراد سخن پرداخت.

مدیر روابط عمومی کل دادگستری آذربایجان غربی تصریح کرد: رییس کل دادگستری استان به تشریح عملکرد دستگاه قضایی استان و امور مهم انجام یافته از جمله سیاست های کلی دستگاه قضایی و برنامه محور بودن عملکرد دادگستری استان و توجه به مقوله کاهش جمعیت کیفری زندان ها و تولید و اشتغال در استان و همچنین تلاش ها و زحمات شبانه روزی کارکنان دادگستری استان و نیاز به توجه ویژه به کارکنان استان به لحاظ شرایط خاص استان پرداخت.

وی ادامه داد: در ادامه این اجلاس از بین قضات منتخب کشوری افتخاری دیگر نصیب دادگستری استان شد و با توجه به تلاش ها و مجاهدت های شبانه روزی حسین مجیدی به عنوان دادستان برتر کشور ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان مرکز استان آذربایجان غربی برترین دادستان کشور شد

دادستان مرکز استان آذربایجان غربی برترین دادستان کشور شد