مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 10:272022-06-30اقتصادي

90 درصد مشکل قطعی آب در شهرضا حل شده است


مدیر آبفا شهرستان شهرضا با اشاره به مشکل قطع آب در شهرضا گفت: به خاطر قطعی آب از مردم شهرضا عذرخواهی می کنم، قطعی آب در حال برطرف شدن است و امیدوار هستیم امروز این مشکل برطرف شود.

- مجید مختاری، مدیر آبفا شهرستان شهرضا در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرضا با اشاره به مشکل قطعی و اُفت شدید فشار آب در شهرضا با اشاره به اینکه روز گذشته مشکل فنی در خطوط انتقال آب شهرضا ایجاد شد، اظهار داشت: رو سه شنبه به دلیل گرمای شدید هوا مخازن اُفت کرد و چون آبی در مخازن وجود نداشت، هوا داخل خط افتاد، وقتی این اتفاق می اُفتد آب دیگر نمی تواند حرکت کند حتی اگر آب هم داشته باشیم امکان آبرسانی ممکن نیست.

وی افزود: به خاطر ایجاد هوا در خطوط انتقال آب، هواگیری انجام شد تا هوا تخلیه شود و در شب گذشته بیشتر مناطق شهرضا مشکل قطعی آب برطرف شد و آبرسانی سیار از روز گذشته با قطعی آب انجام شد.

مختاری با بیان اینکه 90 درصد مشکل قطعی آب در شهرضا حل شده است، بیان کرد: امروز نیز در حال سرکشی و بررسی از محلاتی در شهرضا هستیم که مشکل قطعی آب دارند و بعضی از مناطق که آب قطع است با تانکر در حال آبرسانی هستیم.

مدیر آبفا شهرستان شهرضا با بیان اینکه به خاطر قطعی آب از مردم شهرضا عذرخواهی می کنم، گفت:مشکل قطعی آب در شهرضا در حال برطرف شدن است و امیدوار هستیم امروز این مشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد مشکل قطعی آب در شهرضا حل شده است

90 درصد مشکل قطعی آب در شهرضا حل شده است