مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 09:572022-06-30بين الملل

چرا دولت بنت ناکام شد؟


بررسی دلایلی که باعث شد، دولت «بنت» اندکی بیش از یک سال دوام آورد، در شرایط کنونی این رژیم نشان می دهد، او در این مدت با سه دسته بحران درگیر بود که در کنار هم باعث پیش رفتن دولت وی به سمت ناکامی و سقوط شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، علی عبدی کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی در روزنامه ایران نوشت: شب گذشته کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) درباره ادامه یافتن کار دولت نفتالی بنت یا پایان کار آن نشستی را برگزار کرد.

فارغ ازاینکه این نشست چه نتیجه ای داشته است، بررسی دلایلی که باعث شد، دولت بنت اندکی بیش از یک سال دوام آورد، در شرایط کنونی این رژیم نشان می دهد، او در این مدت با سه دسته بحران درگیر بود که در کنار هم باعث پیش رفتن دولت وی به سمت ناکامی و سقوط شدند.

1- بحران های ریشه ای در فلسطین اشغالی یکی از مهم ترین این دلایل چالش های اساسی هستند که به ساختارهای رژیم برمی گردند.

هر دولتی در این رژیم، چه دولت بنت باشد یا نتانیاهو یا حتی ایهود اولمرت فرقی ندارد؛ این بحران های اساسی همچنان وجود دارند و نه فقط ادامه پیدا می کنند که حتی عمیق تر می شوند.

رژیم صهیونیستی دچار بحران های اساسی و جدی در ساختار سیاسی و شکاف هایی در داخل بدنه جامعه خود است که با آمد و شد دولت ها حل و برطرف نمی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا دولت بنت ناکام شد؟

چرا دولت بنت ناکام شد؟