مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 08:222022-06-30اقتصادي

وقوع آتش سوزی در کیش 50 درصد افزایش یافت


حدود 42 درصد از این ماموریت ها شامل 71 فقره مربوط به آتش سوزی های اتصالی اسپیلت کولرها و جعه فیوز، ضایعات، جنگل، درخت، فنس، کارتن و سطل زباله بوده است.

- رییس اداره خدمات آتش نشانی و ایمنی جزیره کیش گفت: در سال جاری وقوع آتش سوزی در این جزیره نسبت به مدت مشابه پارسال 50 درصد افزایش یافته است.

سهراب رضایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در سه ماهه نخست امسال آتش نشانان این جزیره موفق به مهار 141 فقره آتش سوزی شدند که نسبت به 94 مورد سال گذشته از رشد 50 درصدی مواجه است.

وی اضافه کرد: حدود 42 درصد از این ماموریت ها شامل 71 فقره مربوط به آتش سوزی های اتصالی اسپیلت کولرها و جعه فیوز، ضایعات، جنگل، درخت، فنس، کارتن و سطل زباله بوده است.

رضایی افزود: در این مدت 155 مورد عملیات امداد و نجات در این جزیره انجام شده است که نسبت به 129 مورد مدت مشابه سال گذشته از 20 درصد رشد مواجه بوده است.

وییادآور شد: پیشگیری همواره یکی از ارکان مهم در کاهش تلفات آتش سوزی ها بوده که این مهم از چند سال گذشته به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است و در این مدت ماموران آتش نشانی جزیره 254 مورد بازدید ایمنی (نظارت بر ایمنی شهری) داشتند که در این زمینه نیز 57 درصد رشد مواجه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع آتش سوزی در کیش 50 درصد افزایش یافت

وقوع آتش سوزی در کیش 50 درصد افزایش یافت